Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Yves Rocher.

Nooit eerder had ik bij de Yves Rocher besteld. Dat is de reden waarom ik een foldertje binnenkreeg voor mensen die kennis willen maken met de producten van Yves Rocher. Als dank van de bestelling kreeg je er een horloge en ring bij. Spannend, dacht ik. Dus bezocht ik de site van Yves Rocher om hun assortiment te bekijken. Oja nu vergeet ik er bij te melden dat je bij de bestelling ook een gratis mascara erbij kreeg en bij besteding van meer van €15,00 een gratis product naar keuze erbij kreeg.


Dus... Ik keek op de site en zag een aantal interessante producten erbij staan. Aangezien ik de kwaliteit van de producten van Yves Rocher nog niet kende heb ik dus maar niet al te veel gekocht. Op de foto hierboven kun je mijn bestelling zien. Ik heb de bestelling nu al een aantal dagen binnen en heb de producten dus ook al gebruikt. Wat ik kwijt wil over de producten.. Nooit meer dat ik daar ga bestellen! Niet dat de producten slecht zijn maar ze zijn de bestelling niet waard. Het zijn niet echt top producten. Behalve de mascara, daar ben ik juist zeer tevreden over.






Er mist op de foto echter wel één product, en dat is de foundation.
Hier volgt een lijst met de producten en prijzen die ik heb gehaald.


Oogreiniging Kamille - €2,20+ gratis 80 wattenschijfjes
SVC Mini creme HYD - €1,00[Handcreme in gele tube]
Pure diegreinigend masker - € 1,00[Elke verpakking bevat 2 maskers]
LUM khol potlood Noir - €1,50
LUM Camouflage Clair - €3,60[Witte stickje met beige dop]
Deodorant Aloe Vera - €1,80
Douchegel met Aloe Vera - €1,50


De foundation heb ik er gratis bij gekregen, maar die was iets van €7,90.


Nou dit was mijn artikel over mijn bestelling bij de Yves Rocher. Hoop dat jullie er wat aan hebben xjess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten