Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Dagje winkelen.

Vorige week vrijdag ben ik samen met een vriendin wezen winkelen in Den Haag. Veel heb ik niet gehaald helaas maar heb er ook niet echt de tijd voor genomen.


Allereerst zijn we bij de Boutique Sarah langs geweest. Dit is wat ik daar heb gekocht;
- Bordeaux rode, ronde hijaab voor €5,00.
- Twee Amira hoofddoeken, olijfgroen en oudroze voor €3,50 per stuk.


Daarna zijn we langs de Haagse markt geweest waar ik het volgende heb gekocht;
- 4 verschillende kleuren stof. Bordeaux rood, donker paars, zwart en groen.
   Die kosten €2,50 per meter.
- Een simpele zwarte tas voor maar €5,00.








Daarna zijn we langs een winkeltje geweest in de Hobbemastraat, [vlakbij de Haagse markt], genaamd Amira en daar heb ik nog 4 kleuren ronde hijaabs gehaald. Zwart, blauw, oud roze en turquoise.




Verder zijn we nog vele winkels binnen geweest maar heb zelfs daar verder niets gehaald. Uiteindelijk zijn we bij de 'THE FOOD COURT' gaan eten. Een twinburger en Fishfilet sandwich met een cola. Heerlijk eten! En halal plus ik zat daarna goed vol haha.

3 opmerkingen:

  1. Assalamu alaikum :)

    ik heb 5 ronde sjaals gekocht (117x117cm), maar het lukt me niet om ze op te doen, ze zijn te kort zegmaar, die van 150x150cm die kan ik weer wel opdoen omdat die lang genoeg zijn. als jou ronde sjaals ook ongeveer 117cm zijn, zou je dan een mini tutorial kunnen maken hoe je zo'n korte ronde hoofddoek omdoet? dat zouden ik en m'n vriendin echt super vinden!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wa alaikoem salaam!

    Ik heb verschillende soorten ronde hoofddoeken. Ik zal de kleinste eruit pikken en in sha Allah wat leuks voor jou en je vriendin ermee toveren. Hou m'n blog in de gaten!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke isgoed, dankjewel! :D
      (het zou ook fijn zijn als je de afmetingen van de hoofddoek er ook bij zet)

      xx

      Verwijderen