Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Hallo allemaal..

Hallo allemaal en welkom op mijn nieuwe blog. Voorheen had ik een tumblr account waar ik zowel plaatjes als korte teksten op postte. Maar toch ben ik een voorstander van bloggen aangezien je hier veel meer kwijt kan. De reden waarom ik een blog heb geopend is om een deel van mijn leven met jullie te delen, zoals recepten, teksten en plaatjes die met de islaam te maken hebben maar ook weer niet, video's met Quraan recitaties of lezeningen etc, mijn nieuwe aankoopjes, mijn kledingstyle, mijn belevenissen noem maar op. Ik hoop dat mijn leven boeiend genoeg is voor jullie om mijn blog te volgen en mijn blog met anderen te delen. Nah, genoeg zo.. Ik ga beginnen met de berichten! Veel lees-, luister- en kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten