Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Essence!

Een kleine shoplog van Essence. Ik was vandaag even langs de Kruidvat gegaan, omdat ik een nieuwe blush nodig heb. Ik gebruik al jaren de blush van Dior en is dan ook echt mijn favoriet. Heb daarvoor vele geprobeerd maar dit was een blijvertje. Alleen heb ik het er nu gewoon niet meer voor over om te veel uit te geven aan make up. Ik merk ook dat wanneer ik wil 'kappen' met make up, ik dit gewoon niet durf omdat ik er te veel geld aan uit besteed. Dus vind ik het dan ook zonde. 

Nou is mijn Dior blush op en werd het dus echt tijd voor een nieuwe. In de winter leef ik liever niet zonder make up, al helemaal niet zonder blush. Ik vind mezelf nogal iets te bleekjes en met wat blush op valt dat gelukkig niet zo op. Ik heb al een paar keer in verschillende winkels gekeken, wat getest op mijn hand. Maar durfde toch geen andere te kopen omdat ik bang was dat ik er niet tevreden over zou zijn. Vandaag heb ik er eindelijk één aangeschaft. Ik heb eerst van zowat alle merken die aanwezig waren een beetje getest.. Toen ben ik naar de plafond gaan staren en heb ik een tijdje nagedacht.. 

Was even verder gaan kijken bij Essence en kwam daar de wenkbrauw gel tegen. Mijn wenkbrauwen blijven namelijk nooit netjes zitten dus dacht even lekker proberen! Ik was trouwens ook nog opzoek naar een nieuwe eyeliner. Ik had er één van de DA waar ik na veel oefenen eindelijk een beetje doorhad hoe ik die het beste kon aanbrengen. Die is op.. Daarna gebruikte ik er één die ik bij mijn glossy box heb ontvangen, van Fashion geloof ik. Onbekend voor mij.. Daar was ik echt ONTEVREDEN over. Sjeetje, moest echt vaak langs gaan om het goed zwart te krijgen. Maar kreeg ook nooit een mooi dun of dik lijntje. Doordat ben ik ook echt bijna geen eyeliner meer gaan gebruiken. Vandaag heb ik die van de essence meegenomen. Heeft een apart, dik kwastje. Die van Fashion trouwens ook, maar die was gewoon niet fijn.

En toen... en toen zag ik de blush van Essence en had al geen zin meer om nog lang te gaan zoeken. Dus heb ik zonder deze te hebben getest, gewoon eentje meegepakt en een kwast erbij. Ik weet trouwens de prijzen van de producten niet uit mijn kop. Op het bonnetje staat ook enkel 'MAKE-UP ESSENCE' op een rijtje. Maar dit is wat ik DENK dat het is:

Essence lash en brow gel mascara €1.99
Essence blush brush €2.89
Essence silky touch blush (20 babydoll) €2.59
Essence liquid eyeliner waterproof €2.59




Geen opmerkingen:

Een reactie posten