Pagina's

zondag 25 november 2012

Drie paar schoenen in één week.

Ik had dus echt nieuwe schoenen nodig. Wij meisjes hebben ALTIJD wel wat nieuws nodig en we doen ons best dan ook om smoesjes te verzinnen om toch iets te gaan halen. Ik had geen zwarte laarzen, ik had nog geen hoge schoenen, ik heb nog steeds niet alles wat ik wil. Ik wil nog zoveel.. Maar ik heb mezelf beloofd  dat ik pas weer mag gaan winkelen als ik mijn theorie binnen heb. Ben namelijk al een paar weken bezig met rijlessen.

Alle schoentjes zitten gelukkig lekker en lopen ook heerlijk! De eerste schoentjes zijn van de Primark, voor maar 24 euro uit mijn hoofd. Ik vind ze echt geweldig. Normaal loop ik altijd op gympen dus dit is dan ook allemaal lekker anders. Daar hou ik van.. Afwisseling! Zo hou je het leven gezellig. (uhu overdrijf faat)

Maar goed haha, de rode komen van Shoe line DENK IK. Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat de prijs 35 is. Ik ben dol op hakken al draag ik ze niet meer, alleen lopen hakken zo vervelend. Af en toe ergens in vast haken bij de dunne naalden. Enkels die dreigen te breken.. Met deze sleehakken die toch aardig wat hoog zijn merk ik niet eens dat ik een paar centimeters langer lijk. Ik vind ze ook tof.. Leuk bij een zwart outfitje en dan lekker knallen met rode schoenen!

De laatste paar komen van Shoebaloo. Ben er niet meer zo blij mee, heb echt lopen twijfelen en ik denk toch dat ik voor een wat lagere hak wil gaan en wat hogere laarzen. 14 dagen de tijd om  ze te ruilen, dus tijd zat.








4 opmerkingen:

  1. Gave schoenen! Die met studs zijn echt heel leuk.
    Xx

    pinkandbeauty.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke schoenen! Ook de zwarte laarzen zijn heel erg leuk! Hoop niet dat je ze terug hebt gebracht, haha!

    BeantwoordenVerwijderen